CZY KOLOR PANTOFLA JEST TAKI SAM JAK NA ZDJĘCIU?
To niestety bardzo kłopotliwe zagadnienie. Dokładamy wszelkich starań, aby prezentowane przez nas zdjęcia oddawały stan rzeczywisty produktów, jednakże kolor wyświetlany na monitorze zależy nie tylko od samego zdjęcia, ale też od ustawień monitora, matrycy itp. Z reguły to samo zdjęcie na kilku monitorach może wyglądać inaczej.
PRZERWAŁO MI POŁĄCZENIE INTERNETOWE PODCZAS OPŁACANIA ZAMÓWIENIA. CO POWINIENEM ZROBIĆ?
Nie martw się. Takie sytuacje się zdarzają. Możesz skontaktować się z nami, a my wyślemy do Ciebie jeszcze raz wiadomość z przekierowaniem do płatności. Możesz też wykonać tradycyjny przelew na nasz rachunek bankowy: 36 8815 0002 2001 0025 9134 0001 (WYRÓB I SPRZEDAŻ PANTOFLI, HANDEL OBWOŹNY Tadeusz Urbańczyk
34-713 Skawa 284) w tytule przelewu podając numer swojego zamówienia.
JAK DŁUGO BĘDĘ CZEKAĆ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA?
Staramy się realizować wszystkie zamówienia w jak najkrótszym czasie. Większość zamówień wysyłamy w ciągu dnia roboczego po złożeniu zamówienia. W przypadku zamówień opłaconych przelewem tradycyjnym, realizacja rozpoczyna się w momencie zautoryzowania (tzn. otrzymania informacji, iż pieniądze za dane zamówienie dotarły na konto naszej firmy) płatności.
CZY JEŻELI ZAKUPIONA RZECZ NIE BĘDZIE NA MNIE PASOWAŁA, TO BĘDĘ MÓGŁ JĄ ZWRÓCIĆ?
Tak, jest to możliwe. Należy pamiętać, aby zwracana rzecz nie nosiła śladów użytkowania i aby nie przekroczyć 14-dniowego terminu odstąpienia od umowy. Zwrotu można dokonać, odsyłając towar zgodnie z instrukcją odstąpienia od umowy. Więcej informacji odnośnie zwrotów znajdziesz tutaj.
GDZIE ZNAJDĘ DOWÓD ZAKUPU?
Dowód sprzedaży(paragon) dla produktów zakupionych w Sklepie Internetowym dołączamy do przesyłki.
CZY MUSZĘ DOŁĄCZYĆ DO PACZKI ZWROTNEJ DOWÓD ZAKUPU W WERSJI PAPIEROWEJ?
Dowód zakupu(paragon) dołączamy do zamówienia. W celu zwrotu towaru prosimy o dołączenie dokumentu.
Więcej informacji odnośnie zwrotów znajdziesz tutaj.
CZY MUSZĘ WYPEŁNIAĆ PAPIEROWY FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY?
Tak. Prosimy o wydrukowanie formularza i wypełnienie, które otrzymałeś przy składaniu zamówienia na poczcie e-mail. Jeśli nie masz takiej możliwości, możesz napisać formularz ręcznie, wzorując się na przykładzie. Pamiętaj o wpisaniu numeru zwrotu na zwracanej przesyłce. Pozwoli to na możliwie najszybsze rozpoznanie przesyłki zwrotnej i dopełnienie procedury rozliczenia. Więcej informacji odnośnie zwrotów znajdziesz tutaj.
CZY MOGĘ WYMIENIĆ TOWAR NA INNY KOLOR/ROZMIAR/MODEL?
Niestety nie posiadamy opcji bezpośredniej wymiany. Możliwy jest standardowy zwrot, a następnie nowy zakup.
Więcej informacji odnośnie zwrotów znajdziesz tutaj.
CZY ODESŁANIE TOWARU ODBYWA SIĘ NA MÓJ KOSZT?
Tak, odsyłasz przesyłkę zwrotną na swój koszt.
Więcej informacji odnośnie zwrotów znajdziesz tutaj.